Polsko-Amerykańskie Klinki Serca
Strefa Pacjenta

Nasza misja

• Kliknij, aby pobrać misję American Heart of Poland

• Kliknij, aby pobrać procedurę postępowania w przypadku przyjęcia pacjenta planowego do szpitala
  • Kliknij, aby pobrać procedurę postępowania w przypadku przyjęcia pacjenta do poradni

Szanowni Pacjenci,

W trosce o Wasze bezpieczeństwo umożliwiamy wsparcie w zakresie porady telefonicznej po wypisie ze szpitala.

Przy wypisie ze szpitala Pacjenci otrzymują informację z numerem telefonu, z których mogą korzystać w przypadku pojawienia się niepokojących objawów dotyczących stanu zdrowia.

W przypadku wystąpienia ostrych symptomów choroby i stanów zagrożenia życia proszę kontaktować się z numerem alarmowym 112.

• Kliknij, aby pobrać prawa pacjenta

• Informacje przed przyjęciem do szpitala na oddział kardiologii – kliknij, aby pobrać.
  • Informacje przed przyjęciem do szpitala na oddział chirurgii naczyniowej – kliknij, aby pobrać.
  • Karta Przyjęcia Kardiochirurgia – kliknij, aby pobrać.

• Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej pacjenta – kliknij, aby pobrać.
  • Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej osoby zmarłej – kliknij, aby pobrać.

• Lista zażywanych leków – kliknij, aby pobrać.
  • Technika mycia rąk – kliknij, aby pobrać.

• Informacja o zabiegu KORONAROGRAFIA – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu ABLACJA – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja dla pacjenta – Operacja pomostowania tętnic wieńcowych z użyciem krążenia pozaustrojowego (CABG) – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu CRT-D Stymulator resynchronizujący – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu KRIOABLACJA – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu PTCA Angioplastyka wieńcowa – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu Tętniak aorty brzusznej – kliknij, aby pobrać.
  • Informacja o zabiegu wszczepienie układu stymulującego – kliknij, aby pobrać.
Biuro obsługi spółki
ul. Francuska 34